Popular Posts

Tuesday 8 March 2011

::alkisah ala2 cinderella::

        Nak djadikan citenyer,pas abes exam fin sem 2 tu ari aku n 2 org kwan aku kuar la outing nk maen bowling...even kena tahan ngan pk guard ke..even xreti maen un ktorg nk maen gak memang nekad ahh ktorang(especially ak arhh orgnyer)...da plan tyme exam ag tu..hehehe..
      
       haaaa...smpai kt tempat bowling tu pas abeh byar sume2 ktorang pegi kaunter nk amek kasut tp kena plak tinggal sliper ktorng satu sorang,so ak tinggal satu sliper ak n amek la ksut then jalan la dgn b'lagaknyer dgn kaki pkai sliper sebelah n satu ag kaki ayam ler alaaaa LEKKKK LU org nk maen bowling kan..hehehe...ktorg dpt lane 29...aku ngan epynyer n xsbr2 duduk kt seat lane tu then pe ag BERTUKAR bkn tukar jd TOYOL erk tp tukar la pkai kasut...pastu ak un dgn banggenyer tulisla name stiap pemain pro#$%+*....


       Then kwn ak si Z ney gtau ak yg ktorg duduk kt lane org laen larh...kena lak lane tu brother punyer..BAPAK malu aku..!!!tp control2 ak un bt2 ler tanyer lak,"eh ktorang silap amek korangnyer tempat erk..??"...jwbler slah sorang dri 4@5 brother tu,"a'ah"...maybe dlam hti dia duk ngate ktorng buat2 tanyer lak bdak neyh skali ak sekeh kang...hek3...ANDAIAN aku jer la...pastu ak un bgun ler jalan pegi seat utk lane ktorg yg sbnornyer..sampai kat citu aper ag aku trus terkam machine nk type name skali ag,maklumler da xsabor bebenor da ney nk maen....tp ak un terdengor ler lak ader brother pgil.."sis..sis...sis",pstu ak un tgok ler kat brother yg pgil tu,upe2nyer grup bro yg ktorg tertukor lane td...pastu bro tu smbung ag,"sory sis...ney seliper saper erk???"...smbil tu dia melakonkan aksi mengangkat kasut CINDERELLA la plak...yg ak ney da malu giler,yer la maner xnyer tu seliper aku la weyhhh...!!!! tp xper la seb baek kwn ak si W ney yg tlong amekkan sliper cinderella tu balek..


      Tp xper ak control malu skali ag...hurmm..pastu machine utk tulis name tu lak b'msalah xmau time sentuhan jari ak,tp bkan stakat jari ak jer tau ngan kwn2 ak 2 org ag pun same...ngan muke tebalnyer pgil bro yg on duty suh buat aper yg ptut..lepas hmpir 1/2 jam baruler ktorang siap tulis name...aiyaaaa....!!!


      Skali ak yg start game n kedua2 balingan bola aku ngan MANTOPnyer MASUK longkang...huk3!!!
kwn ak 2 org tu terer maen...ktorang compete ler sesame sendri maen smpai hbes then bla dri citu cpat2...sbnyer tkut t'lewat masuk ostel...mklumler kuar outing un CURI2..
                                     ~ THE END~

2 comments: